Välkommen till terminsstart hösten 22! Du som ska läsa Kommunikation kan registrera dig nästa vecka!

Välkommen till terminsstart hösten 22! Du som ska läsa Kommunikation kan registrera dig nästa vecka!

by Helena Rydén -
Number of replies: 4

Har du frågor om studiestarten kan du vända dig till helena.ryden@lnu.se

Lycka till!

In reply to Helena Rydén

Sv: Välkommen till terminsstart hösten 22! Du som ska läsa Kommunikation kan registrera dig nästa vecka!

by Marta Triumf -
Hej,
Jag ska läsa interkulturell läring och vet inte vem, hur eller när ska ja kontakta. Jag har inte fått något information efter att ha valt kursen föra terminen.
Tack på förhand,
Marta Triumf
In reply to Marta Triumf

Sv: Välkommen till terminsstart hösten 22! Du som ska läsa Kommunikation kan registrera dig nästa vecka!

by Helena Rydén -
Jag rekommenderar att du kontaktar tove.sorum@hiof.no

Helena
In reply to Helena Rydén

by Lina Holmberg -
Hej Helena
Jag tänker läsa interkulturell läring, men jag kan inte hitta registrering. Hur gör jag?

mvh
lina
In reply to Lina Holmberg

by Angela Marx Åberg -
Hej Lina! Som du hörde vid programintroduktionen igår, så är antagningen för Interkulturell læring försenad för vissa studenter, men senast i början av nästa vecka ska det vara klart, säger Tove vid Høgskolen i Østfold. Ni får SMS för att hämta studentkonto vid HiØ och ska sedan få tillgång till kursen på lärplattformen. Någon ytterligare registrering är inte nödvändig för de norska kurserna.